CyberDev

Obchodní podmínky

Toto jsou podmínky dodávek společnosti CyberDev s.r.o v souvislosti s poskytováním Služeb vývoje softwaru. Tyto podmínky budou našimi zákazníky považovány za akceptované, pokud u nás zadají objednávku:

1. Definice

1.1 „Smlouva“ znamená tyto Podmínky spolu s podmínkami jakéhokoli příslušného Návrhu rozvoje a Dokumentů se specifikacemi nákladů;

1.2 „Zákazník“ znamená organizaci nebo osobu, která nakupuje služby od CyberDev;

1.3 „Práva k duševnímu vlastnictví“ znamenají všechna autorská práva a jiná práva duševního vlastnictví, ať vznikají jakkoli a v jakýchkoli médiích, ať už jsou registrovaná či nikoli, včetně (bez omezení) patentů, ochranných známek, servisních značek, obchodních názvů, registrovaných vzorů a jakýchkoli žádostí o ochranu nebo registrace těchto práv a všech jejich obnovení a rozšíření po celém světě;

1.4 „Specifikace“ znamená všechny nebo kterýkoli z následujících dokumentů: návrh vývoje, dokumenty specifikace nákladů, výkaz práce, cenová nabídka nebo jiné podobné dokumenty dodané zákazníkovi popisující služby, které má společnost CyberDev poskytovat;

1.5 „Datum přijetí“ znamená datum, kdy je Software přijat Zákazníkem;

1.6 „Akceptační testy: znamenají testy specifikované ve Specifikaci a/nebo takové jiné testy, které mohou být písemně dohodnuty mezi Zákazníkem a CyberDev za účelem potvrzení, že Software funguje v souladu s funkčními požadavky uvedenými ve Specifikaci;

1.7 „Dodatečné služby“ znamenají jakékoli dodatečné služby požadované Zákazníkem, které mají být poskytovány společností CyberDev, jak je uvedeno ve Specifikaci;

1.8 „Roční poplatek za podporu“ znamená poplatek, který je předmětem samostatné obchodní nabídky, který bude účtován za volitelné poskytování služeb podpory zákazníkovi společností CyberDev;

1.9 „Žádost o změnu“ znamená zdokumentovanou žádost o změnu Specifikace nebo Softwaru nebo Plánu projektu nebo jiných Dodávek učiněnou Zákazníkem nebo společností CyberDev;

1.10 „Důvěrné informace“ zahrnují, nikoli však nezbytně, všechny informace, které nejsou veřejně známé o podnikání, financích, technologii, obchodních tajemstvích a jakékoli další obchodně citlivé informace kterékoli strany bez ohledu na jejich povahu;

1.11 „Dodávky“ znamenají software, dokumentaci a služby, které má společnost CyberDev dodat zákazníkovi při plnění této smlouvy, jak je uvedeno ve specifikaci.

1.12 „Projektový plán“ znamená načasování a sled událostí dohodnutých mezi Zákazníkem a CyberDev pro plnění této Smlouvy, jak je uvedeno ve Specifikaci;

1.13 „Živé provozní použití“ znamená použití softwaru v souladu s podnikáním zákazníka;

1.14 „Nesprávné použití“ znamená použití Softwaru způsobem, pro který nebyl určen k použití podle Specifikace;

1.15 „Rozvrh plateb“ znamená rozpis plateb stanovený ve Specifikaci;

1.16 „Plánované datum přijetí“ znamená datum uvedené v Plánu projektu, kdy má být Software přijat Zákazníkem v souladu s touto Smlouvou;

1.17 „Cena“ znamená pevnou souhrnnou cenu za poskytování Dodávek, jak je stanovena ve Specifikaci;

1.18 „Projekt“ znamená vývoj softwaru, dodání a testování Softwaru a dalších Dodávek;

1.19 „Sazby“ znamenají sazby stanovené ve Specifikaci;

1.20 „Software“ znamená zdrojové programy, zkompilovaný objektový kód softwaru, skripty a instalační programy vyvíjené nebo přizpůsobené společností CyberDev pro zákazníka, jak je uvedeno ve specifikaci, včetně jakýchkoli provedených vylepšení a úprav;

1.21 „Specifikované zařízení“ znamená konfiguraci počítače nebo počítačů, včetně operačních systémů, na kterých má Software fungovat, jak je uvedeno ve specifikaci;

1.22 „Standardní pracovní doba“ znamená hodiny od pondělí do pátku od 9:00 do 17:30 Středoevropského času, s výjimkou státních svátků v České Republice.

1.23 „Systém“ znamená společně Specifikované vybavení a Software;

1.24 „Záruční doba“ znamená období tří kalendářních měsíců bezprostředně následujících po Datu převzetí;

2. Obecné

2.1 Tyto Podmínky se vztahují na všechny smlouvy o dodávce služeb ze strany CyberDev Zákazníkovi.

2.2 Před zahájením poskytování služeb společnost CyberDev předloží zákazníkovi Návrh rozvoje a Dokumenty se specifikacemi nákladů, které specifikují služby, které mají být provedeny, a splatné poplatky. Zákazník neprodleně oznámí CyberDev, pokud nebude souhlasit s obsahem Návrhu rozvoje a Dokumentů specifikace nákladů. Všechny dokumenty s návrhem vývoje a specifikacemi nákladů podléhají těmto smluvním podmínkám.

2.3 Společnost CyberDev vynaloží veškeré přiměřené úsilí, aby služby dokončila v odhadovaných časových rámcích, ale čas nebude při poskytování jakýchkoli služeb rozhodující.

3. Projekt

3.1 CyberDev poskytne zákazníkovi služby vývoje softwaru za účelem vytvoření Softwaru a dalších Dodávek, jak je podrobně popsáno ve Specifikaci, v souladu s podmínkami této Smlouvy.

3.2 CyberDev poskytne Zákazníkovi Dodávky, pokud o to Zákazník požádá, za předpokladu, že CyberDev obdrží plnou platbu za Dodávky nebo část poskytnutých Dodávek.

3.3 Pokud to není výslovně uvedeno ve specifikaci, CyberDev nenese odpovědnost za žádné další služby včetně, bez omezení, instalace hardwaru a softwaru, systémové integrace, konverze dat, import dat a školení.

3.4 Aby se předešlo pochybnostem, CyberDev nenese za žádných okolností odpovědnost za zálohování a archivaci Softwaru nebo jakýchkoli dat používaných Softwarem na počítačovém vybavení patřícím Zákazníkovi nebo Zákazníkem jmenovanému dodavateli počítačového hostingu.

4. Povinnosti zákazníka

Zákazník je povinen:

4.1.1 Zpřístupněte společnosti CyberDev bezplatně taková počítačová zařízení a zdroje (včetně, ale bez omezení na neomezený přístup ke specifikovanému zařízení, včetně vzdáleného přístupu v prostorách společnosti CyberDev), napájecí a počítačový spotřební materiál a kancelářské a administrativní zdroje, které jsou přiměřeně nezbytné pro umožnit společnosti CyberDev plnit své závazky podle této dohody;

4.1.2 Dát k dispozici vhodně kvalifikované zaměstnance, které může společnost CyberDev vyžadovat, aby mohla plnit své závazky podle této Smlouvy, a zajistit, aby její zaměstnanci a jiní nezávislí dodavatelé přiměřeně spolupracovali s CyberDev a jejími zaměstnanci při provádění Projektu;

4.1.3 Bezodkladně poskytnout společnosti CyberDev takové informace a dokumenty, které může rozumně požadovat pro řádné plnění svých závazků podle této smlouvy;

4.1.4 Zajistěte, aby byl jeho zástupce dostupný, jak to vyžaduje společnost CyberDev; a

4.1.5 Vynaložte maximální úsilí ke spolupráci a pomoci společnosti CyberDev v takovém rozsahu, jaký může společnost CyberDev přiměřeně vyžadovat k plnění závazků společnosti CyberDev podle této smlouvy.

4.2 CyberDev si vyhrazuje právo podat žádost o změnu, pokud je projekt zpožděn z důvodu neplnění povinností zákazníka podle této smlouvy nebo pokud je projekt zdržen jednáním nebo opomenutím zaměstnance, zástupce nebo třetí strany dodavatele. Zákazník nebo pokud je projekt zpožděn okolnostmi mimo přiměřenou kontrolu CyberDev.

4.3 Tímto se bere na vědomí, že podle právního precedentu počítačový software neodmyslitelně čas od času obsahuje vady, závady a potíže, jakkoli dobře vyvinuté a podporované, a přijetí Dodávek podle této Smlouvy nebude bezdůvodně odepíráno kvůli menším závadám v Softwaru.

4.4 Zákazník bere na vědomí, že všechny a veškeré Dodávky od CyberDev zákazníkovi nebo od třetí strany smluvně sjednané s CyberDev v souvislosti s touto Smlouvou jsou zvláště důležité pro to, aby CyberDev splnila dohodnutý harmonogram v Plánu projektu, a přijímá plnou odpovědnost za jakékoli zpoždění při přijímání Dodávky.

5. Změna ovládání

5.1 Pokud některá ze stran zjistí požadavek na změnu specifikace nebo softwaru nebo plánu projektu, bude druhé straně zaslán požadavek na změnu s podrobnými požadavky na změnu. V případě zaslání ze strany CyberDev bude v Žádosti o změnu uvedeno, jaký vliv má tato změna na Specifikace, Projektový záměr a Cenu. Je-li zaslán Zákazníkem, přijetí Žádosti o změnu společností CyberDev představuje výzvu společnosti CyberDev, aby písemně uvedla, jaký vliv bude mít taková změna na Specifikaci, Projektový záměr a Cenu. Společnost CyberDev vynaloží veškeré přiměřené úsilí, aby poskytla potřebné podrobnosti do deseti pracovních dnů od obdržení žádosti o změnu nebo v jiné lhůtě, na které se dohodne.

5.2 Je-li požadována změna Ceny, budou jako základ pro dodatečné náklady na Žádost o změnu použity sazby uvedené ve Specifikaci. Strany se poté rozhodnou, zda změnu zavedou či nikoli.

5.3 Pokud společnost CyberDev na základě vlastního uvážení usoudí, že k prošetření a odhadu požadavku na změnu iniciovaného zákazníkem je zapotřebí více než jedna pracovní hodina, vyhrazuje si společnost CyberDev právo před zahájením prací na šetření předložit ke schválení zákazníka cenovou nabídku.

5.4 CyberDev neprovede žádné změny Softwaru specifikované v Žádosti o změnu, pokud žádost o změnu nebude odsouhlasena oběma Smluvními stranami písemně nebo prostřednictvím elektronického systému správy změn CyberDev.

5.5 Pokud bude žádost o změnu písemně odsouhlasena oběma smluvními stranami, bude změna považována za součást specifikace, softwaru, plánu projektu a ceny pro účely významu těchto podmínek ve smlouvě.

6. Akceptační zkoušky

6.1 Za provedení Přejímacích testů nese výhradní odpovědnost Zákazník.

6.2 Zákazník přijme Software ihned poté, co Software projde Akceptačními testy, a bezodkladně podepíše Certifikát o přijetí společnosti CyberDev.

6.3 Pokud Software neprojde Akceptačními testy, budou po vydání opraveného Softwaru společností CyberDev neprodleně provedeny opakované testy, dokud Software neprojde Akceptačními testy.

6.4 Pokud kdykoli zákazník nebo kterýkoli z jeho jmenovaných zástupců, dodavatelů nebo zákazníků pod jeho pravomocí zahájí Živé provozní používání celého nebo jakékoli části Softwaru, bude se mít za to, že Zákazník přijal Software jako celek.

6.5 Pokud bude zákazník kdykoli distribuovat veškerý nebo jakoukoli část softwaru pro komerční použití kterýmkoli ze svých zaměstnanců, jmenovaných zástupců, dodavatelů nebo zákazníků, bude se mít za to, že zákazník přijal software jako celek.

6.6 Pokud po uplynutí jednoho měsíce od dodání Softwaru nebudou Zákazníkem zaznamenána žádná nevyřešená chybová hlášení, která by dokazovala, že software neprošel Akceptačními testy, má se za to, že Zákazník přijal Software jako celek.

6.7 Zákazník je odpovědný za vytvoření vhodných skriptů přejímacích zkoušek, které přesně odrážejí specifikaci, a za poskytnutí vhodných dat pro přejímací zkoušky. Skripty a data musí být společnosti CyberDev zpřístupněna nejméně jeden měsíc před očekávaným datem zahájení přejímacích testů podle Plánu projektu.

7. Zástupci a jednání o pokroku

7.1 Každá smluvní strana při podpisu této smlouvy písemně jmenuje osobu, která bude jednat jako její zástupce pro účely této smlouvy a která bude odpovědná za poskytnutí jakýchkoli informací, které může druhá smluvní strana požadovat k plnění jejích závazků podle této smlouvy. Dohoda.

7.2 Strany zajistí, aby se jejich příslušní zástupci setkávali na fyzické schůzce nebo na konferenčním telefonickém hovoru, jak bylo dohodnuto, alespoň jednou měsíčně (nebo může být dohodnuto jinak) mezi datem této smlouvy a plánovaným datem přijetí, aby projednali a zaprotokolovali průběhu Projektu.

7.3 Zástupce společnosti CyberDev bude vést záznam problémů, rizik a akcí, které ovlivňují projekt. Zástupce Zákazníka vyvine náležitou péči při kooperativní pomoci zástupci CyberDev při zmírňování rizik, řešení problémů a včasném dokončení akcí.

8. Podpora

8.1 Po zaplacení ročního poplatku za podporu poskytne společnost CyberDev zákazníkovi následující podporu počínaje datem zahájení podpory po dobu jednoho roku a poté prodloužit:

8.1.1 Help Desk: CyberDev poskytne zákazníkovi přiměřenou asistenci help desk ohledně instalace a používání Softwaru a identifikace a diagnostiky závad. CyberDev se pokusí vyřešit jakékoli dotazy týkající se podpory ze strany zákazníka.

8.1.2 Opravy chyb: oprava kritických chyb nebo pomoc při překonání specifických softwarových problémů. CyberDev může dle vlastního uvážení opravit chyby poskytnutím opravy nebo vydáním nové verze softwaru.

8.2 Zákazník poskytne písemně společnosti CyberDev podrobný popis jakékoli závady vyžadující podporu a okolností, za kterých k ní došlo, a předloží dostatečné množství materiálů a informací, jak požaduje společnost CyberDev, včetně snímků obrazovky a souborů protokolů, aby pracovníci podpory společnosti CyberDev mohli problém duplikovat a umožní společnosti CyberDev dostatečný přístup k systémům Zákazníka, aby umožnil diagnostiku závady.

8.3 Období odezvy, jak je uvedeno v části „Doba odezvy“ v 8.4, začne běžet, jakmile budou společnosti CyberDev poskytnuty veškeré materiály a informace týkající se závady požadované společností CyberDev.

8.4 CyberDev vynaloží přiměřené obchodní úsilí ke komunikaci se zákazníkem telefonicky, e-mailem nebo faxem v následujících cílených dobách odezvy, pokud jde o závady, které zákazník nahlásí společnosti CyberDev během níže uvedených hodin podpory; pro účely této smlouvy „odpověď“ znamená potvrzení chyby společnosti CyberDev a nemusí nutně znamenat, že bude dosaženo řešení.

Vážnost: 1 – Systém selhal

Popis poruchy: Více uživatelů nemá přístup k systému, aby mohli provádět normální práci.

Doba odezvy: 2 pracovní hodiny

Vážnost: 2 – Porucha systému

Popis poruchy: Systém je stále považován za funkční s některými deaktivovanými funkcemi.

Doba odezvy: 4 pracovní hodiny

Vážnost: 3 – Provoz je narušen

Popis poruchy: Operace systému je narušena, běží pomalu nebo se netisknou. Základní funkce jsou funkční.

Doba odezvy: 24 hodin

Vážnost: 4 – Problémy s daty

Popis poruchy: Systém funguje normálně, ale nesprávné datové položky nebo individuální uživatel nemá přístup k systému atd.

Doba odezvy: 2-5 dní

Vážnost: 5 – Kosmetické záležitosti

Popis poruchy: Kosmetická chyba, např. pravopisná chyba, nejednotnost rozvržení obrazovky. Žádost o vylepšení uživatele.

Doba odezvy: 5 dní

8.5 CyberDev bude reagovat na volání a pokroková volání během standardní pracovní doby.

8.6 Je-li to možné, musí odpověď společnosti CyberDev na hlášení o závadě obsahovat odhad, jak dlouho může trvat vyřešení problému. CyberDev bude Zákazníka informovat o průběhu řešení problému. U volání se závažností 1 a 2 to nesmí být více než každé dvě hodiny.

8.7 Veškerá podpora bude poskytována elektronickými nebo jinými komunikačními metodami. CyberDev nebude poskytovat podporu na místě podle této smlouvy.

8.8 CyberDev nemá žádnou povinnost poskytovat podporu, pokud jde o:

8.8.1 problémy vyplývající z jakýchkoli úprav nebo přizpůsobení Softwaru, které nejsou písemně autorizovány společností CyberDev. Aby se předešlo pochybnostem, úpravy softwaru zahrnují, ale nejsou omezeny na změny logického nebo fyzického databázového schématu softwaru, změny konfigurace hardwaru počítače a ručně upravené změny dat v databázi;

8.8.2 jakýkoli software jiný než Software;

8.8.3 nesprávné nebo neoprávněné použití softwaru nebo zneužití softwaru nebo chyba operátora;

8.8.4 jakoukoli závadu ve Specifikovaném zařízení nebo jakémkoli jiném počítači nebo síťovém hardwaru;

8.8.5 jakékoli programy nebo software používané ve spojení se Softwarem, které nebyly dodány společností CyberDev;

8.8.6 použití prvků Softwaru v jakékoli jiné kombinaci, než je ta, která je uvedena v jakýchkoli provozních pokynech dodaných společností CyberDev;

8.8.7 používání Softwaru s počítačovým hardwarem, operačními systémy nebo jiným podpůrným softwarem jiným než Specifikované vybavení; a

8.8.8 Neschopnost zákazníka nainstalovat a používat jakékoli nové vydání softwaru do 30 dnů od jeho obdržení od společnosti CyberDev.

8.9 Jakýkoli čas strávený společností CyberDev vyšetřováním jakékoli závady podle okolností popsaných v článku 8.8 bude účtován podle aktuálních sazeb společnosti CyberDev. CyberDev bude fakturovat takové poplatky podle svého uvážení a bude zaplaceno do 30 dnů od data uvedené faktury.

8.10 CyberDev si vyhrazuje právo ukončit podporu a údržbu jakékoli předchozí verze Softwaru, pokud byla zákazníkovi k dispozici nahrazující verze.

8.11 Společnost CyberDev není povinna provádět úpravy nebo poskytovat podporu ve vztahu k počítačovému hardwaru Zákazníka, softwaru operačního systému, softwaru třetích stran nebo jakýmkoli datovým zdrojům nebo externím datům.

8.12 Zákazník je povinen:

8.12.1 provozovat Software, udržovat data a databázi v souladu se všemi pokyny vydanými společností CyberDev;

8.12.2 na základě dohody udělovat za účelem podpory kdykoli přístup do prostor a/nebo systémů;

8.12.3 zpřístupnit hardware pracovníkům podpory společnosti CyberDev a v případě potřeby povolit přihlášení nebo hesla s vhodnými přístupovými oprávněními, která jsou pro tyto pracovníky podpory vyžadována;

8.12.4 povolit společnosti CyberDev, aby čas od času nainstalovala aktuální verzi Softwaru, když dojde k upgradům nebo opravám;

8.12.5 poskytnout upozornění na záměr změnit hardware nebo operační systém nebo datové kanály. Pokud některá z těchto změn bude mít zásadní vliv na Software, společnost CyberDev si vyhrazuje právo zvýšit své poplatky.

8.13 Zákazník zaplatí společnosti CyberDev roční poplatek za podporu v den zahájení podpory nebo před ním. Před úplným zaplacením ročního poplatku za podporu nebudou poskytovány žádné podpůrné služby.

8.14 Zákazník obnoví podporu ročně zaplacením ročního poplatku za podporu společnosti CyberDev v den nebo před výročím data zahájení podpory, pokud společnost CyberDev neobdrží písemné oznámení o zrušení obnovení služby 90 dní předem.

8.15 Služba podpory může být kdykoli během podporovaného roku zrušena, ale zákazníkovi nebude splatná žádná náhrada ročního poplatku za podporu ani jeho části.

8.16 Společnost CyberDev může zvýšit Roční poplatek za podporu za jakékoli roční obnovení podpory tak, že zákazníkovi před výročím obnovení podpory poskytne písemné oznámení nejméně 120 dní předem.

9. Záruky

9.1 CyberDev zaručuje, že software bude fungovat v zásadě v souladu se specifikací pro specifikované zařízení, s vyloučením drobných přerušení a chyb;

9.2 CyberDev nenese odpovědnost podle odstavce 9.1, pokud nesplnění záruk v něm stanovených je způsobeno:

počítačové vybavení nebo počítačový software, jiný než Software dodávaný společností CyberDev; nebo

úpravy nebo přizpůsobení softwaru provedené zákazníkem nebo jeho jménem bez povolení společnosti CyberDev; nebo

Zneužití Softwaru; nebo

vyšší moc.

9.3 Pokud společnost CyberDev obdrží od Zákazníka písemné oznámení o porušení záruk uvedených v článku 9.1 nebo se jinak dozví o svém nedodržení záruk uvedených v článku 9.1, společnost CyberDev na své náklady neprodleně napraví nápravu. takové porušení nebo selhání za předpokladu, že společnost CyberDev nenese žádnou odpovědnost ani závazky vyplývající ze záruk, pokud neobdrží písemné oznámení o závadě nebo chybě během Záruční doby.

10. Licence a vlastnictví

10.1 Není-li dohodnuto jinak a po zaplacení plné ceny, převádí CyberDev na zákazníka vlastnictví práv k duševnímu vlastnictví k softwaru.

11. Vlastnická práva

11.1 Společnost CyberDev na požádání odškodní zákazníka za všechny náklady, nároky, požadavky, výdaje a závazky jakékoli povahy vyplývající z nebo v souvislosti s jakýmkoli tvrzením, že používání nebo držení Softwaru porušuje Práva duševního vlastnictví jakékoli třetí strany, která je předmětem takového porušení úmyslně a vědomě ze strany CyberDev.

Zákazník neprodleně písemně oznámí společnosti CyberDev veškerá obvinění z porušení, kterých si je vědom, a bez předchozího písemného souhlasu společnosti CyberDev nic nepřizná;

Zákazník na žádost a náklady společnosti CyberDev umožní společnosti CyberDev vést a/nebo urovnat veškerá jednání a soudní spory vyplývající z jakéhokoli takového nároku s výhradou převzetí takového jednání společnosti CyberDev do 10 pracovních dnů od oznámení nároku a za předpokladu, že společnost CyberDev bude svědomitě pokračovat vypořádání jakéhokoli takového nároku; a

Zákazník je povinen na žádost společnosti CyberDev poskytnout veškerou přiměřenou pomoc s takovým jednáním nebo soudním sporem a společnost CyberDev mu na požádání uhradí všechny náklady, které s tím řádně vznikly.

11.2 Pokud bude použití nebo držení Softwaru nebo jakékoli části Softwaru Zákazníkem v souladu s touto Smlouvou soudem příslušné jurisdikce považováno za porušení práv k duševnímu vlastnictví třetí strany, pak společnost CyberDev neprodleně a na vlastní náklady :

obstarat zákazníkovi právo nadále používat a vlastnit Software nebo jeho část; nebo

upravovat nebo nahrazovat software (nebo jeho část), aniž by došlo ke snížení celkového výkonu softwaru, aby se předešlo porušení práv.

11.3 Pokud nápravná opatření uvedená v odstavci 11.2 výše nejsou podle názoru společnosti CyberDev přiměřeně dostupná, pak zákazník vrátí software, který je předmětem nároku na duševní vlastnictví, a společnost CyberDev zákazníkovi vrátí odpovídající část ceny, jak je běžně amortizováno. , čímž tato Smlouva okamžitě skončí.

12. Poplatky a výdaje

12.1 Jako protiplnění za provedení Projektu společnosti CyberDev Zákazník zaplatí společnosti CyberDev Cenu, která bude Zákazníkovi fakturována ve specifikovaných poměrech stanovených ve Specifikaci a za podmínek uvedených v článku 13.

12.2 S ohledem na jakékoli další služby zaplatí zákazník společnosti CyberDev částky fakturované společností CyberDev zákazníkovi za použití sazeb uvedených ve specifikaci.

12.3 Není-li písemně dohodnuto jinak, zákazník uhradí společnosti CyberDev veškeré přiměřené cestovní, ubytování a další přiměřené kapesné, které vzniknou zaměstnancům společnosti CyberDev v průběhu Projektu, přičemž ujeté kilometry budou účtovány sazbou 32,80 českých korun za km.

13. Platební podmínky

13.1 Platba částek dlužných Zákazníkem společnosti CyberDev bude provedena do 30 dnů od obdržení faktury od společnosti CyberDev. Veškeré platby podle této smlouvy budou provedeny v českých korunách, pokud se strany písemně nedohodnou jinak.

13.2 S účinností od začátku každého roku počínaje datem přijetí může společnost CyberDev podle vlastního uvážení zvýšit sazby platné během předchozího roku.

13.3 Všechny peněžní částky uvedené v této smlouvě jsou bez DPH, která je splatná Zákazníkem v sazbě a stejným způsobem po dobu stanovenou zákonem proti předložení platné daňové faktury.

13.4 Aniž jsou dotčena jakákoli jiná práva vyhrazená společností CyberDev v této smlouvě, pokud je jakákoli částka splatná podle této smlouvy v prodlení déle než čtrnáct (14) dnů od data splatnosti platby, bude společnost CyberDev oprávněna účtovat úroky za den do - den na základě jakéhokoli takového nedoplatku od data faktury za sazbu povolenou čas od času podle ustanovení zákona o opožděných platbách obchodních dluhů (úroků).

14. Odpovědnost a pojištění

14.1 CyberDev si po dobu platnosti této smlouvy zachová odpovědnost zaměstnavatele, odpovědnost třetí strany a krytí produktů s ohledem na své závazky vyplývající z této smlouvy nebo související s touto smlouvou, přičemž takové krytí musí být v minimální hodnotě 2 000 000 CZK a u pojišťovny. pověsti. Společnost CyberDev na požádání poskytne zákazníkovi kopie příslušných osvědčení o pojištění jako důkaz, že tyto smlouvy zůstávají v platnosti. CyberDev se zavazuje vyvinout přiměřené obchodní úsilí k uplatnění nároků v rámci těchto pojistných smluv.

14.2 CyberDev odškodní zákazníka za zranění nebo smrt způsobenou nedbalostí jejích zaměstnanců v souvislosti s plněním jejich povinností podle této smlouvy nebo vadami jakéhokoli produktu dodaného podle této smlouvy.

14.3 CyberDev odškodní Zákazníka za přímou škodu na hmotném majetku způsobenou nedbalostí jejích zaměstnanců v souvislosti s plněním jejich povinností podle této Smlouvy nebo vadami jakéhokoli produktu dodaného podle této Smlouvy. Celková odpovědnost společnosti CyberDev podle tohoto článku bude omezena na 2 000 000 CZK za každou jednu událost nebo sérii souvisejících událostí.

14.4 S výjimkou nároků na smrt nebo zranění osob vyplývajících z nedbalosti společnosti CyberDev, společnost CyberDev v žádném případě nenese odpovědnost za jakékoli škody vyplývající ze ztráty nebo poškození dat nebo informací, ztráty zboží, použití, zisků, obchodu, předpokládaných úspor, dobrého jména. nebo podobné ztráty, ani za jakékoli škody, které jsou nepřímým nebo sekundárním důsledkem jakéhokoli jednání nebo opomenutí společnosti CyberDev, ať už byly takové škody přiměřeně předvídatelné nebo skutečně předvídatelné.

14.5 Společnost CyberDev v žádném případě nenese odpovědnost za jakékoli škody vzniklé v důsledku zneužití softwaru.

14.6 S výjimkou případů, kdy je uvedeno výše v případě zranění, smrti a poškození hmotného majetku, bude maximální odpovědnost společnosti CyberDev vůči zákazníkovi podle této smlouvy nebo z jakéhokoli jiného důvodu z jakéhokoli důvodu (ať už ve formě dodatečných nákladů na nápravné služby nebo jinak) pouze na přímé náklady a škody a bude omezena na větší z:

částka, na kterou má CyberDev sjednáno komplexní pojištění podle bodu 14.1 výše; nebo

částku rovnající se ceně zaplacené společnosti CyberDev za produkty nebo služby, které jsou předmětem nároku zákazníka, plus náhradu škody omezenou na 25 % ze stejné částky za jakékoli dodatečné náklady přímo, přiměřeně a nezbytně vzniklé zákazníkovi při získávání alternativních produktů a/nebo služby.

14.7 Strany berou na vědomí a souhlasí s tím, že omezení obsažená v tomto odstavci 14 jsou přiměřená ve světle všech okolností.

14.8 Zákonná práva zákazníka jako spotřebitele (pokud existují) nejsou dotčena. Veškerá odpovědnost, která není výslovně převzata v této smlouvě, je vyloučena. Tato omezení platí bez ohledu na formu jednání, ať už ze zákona, smlouvy nebo deliktu, včetně nedbalosti nebo jakékoli jiné formy jednání. Pro účely této klauzule „CyberDev“ zahrnuje své zaměstnance, subdodavatele a dodavatele, kteří všichni budou mít prospěch z omezení a vyloučení odpovědnosti uvedených výše ve smyslu zákona o smlouvách (práva třetích stran) z roku 1999. Nic v této dohodě vylučuje nebo omezuje odpovědnost za podvodné uvedení v omyl.

15. Ukončení

15.1 Tato dohoda bude pokračovat až do dokončení projektu, pokud jedna ze stran nepodá druhé straně písemné oznámení nejméně 90 dní předem nebo pokud nebude smlouva ukončena v souladu s kterýmkoli ustanovením tohoto článku 15 nebo jakýmkoli jiným ustanovením tohoto článku Dohoda.

15.2 Kterákoli strana je oprávněna tuto smlouvu kdykoli okamžitě ukončit písemným oznámením druhé straně, pokud:

druhá strana poruší kteroukoli z podmínek této smlouvy (a pokud je možné porušení napravit) nenapraví porušení do 30 dnů od obdržení písemného upozornění, aby tak učinily; nebo

druhá strana se stane předmětem správního příkazu; je jmenován správce konkurzní podstaty nebo správce konkurzní podstaty nebo věcné břemeno převezme vlastnictví jakéhokoli majetku nebo aktiv druhé strany; druhá strana uzavře ujednání nebo vyrovnání se svými věřiteli, ukončí nebo hrozí ukončením podnikání, stane se nesolventní nebo přestane být schopna splácet své dluhy, jakmile se stanou splatnými.

15.3 Bezodkladně po ukončení této smlouvy CyberDev vrátí zákazníkovi veškeré materiály a dokumentaci a jakékoli důvěrné informace patřící zákazníkovi a všechny kopie celku nebo jakékoli jejich části nebo, pokud o to zákazník požádá, je zničí a potvrdí písemně Zákazníkovi, že byla zničena.

15.4 Jakékoli ukončení licence nebo této smlouvy (jakkoli k tomu došlo) neovlivní žádná nabytá práva nebo závazky žádné ze stran, ani neovlivní vstup v platnost nebo pokračování platnosti jakéhokoli ustanovení této smlouvy, které je výslovně nebo implicitně zamýšleno vstoupit v platnost. nebo pokračovat v platnosti po takovém ukončení nebo po něm.

15.5 V případě ukončení této smlouvy CyberDev vypočítá procento dokončení projektu porovnáním dokončených úkolů s úkoly v plánu projektu. Zákazník poté zaplatí CyberDev stejné procento z Ceny. CyberDev doloží zákazníkovi dokončené úkoly předvedením funkční funkčnosti nebo zdrojového kódu.

16. Důvěrnost

16.1 Během této smlouvy i po jejím ukončení budou strany zacházet jako s důvěrnými (a zajistí, aby jejich zaměstnanci a každý z nich jednali jako s důvěrnými informacemi) a nebudou (a zajistí, aby jejich zaměstnanci a každý z nich nejednali) jinak než v řádné poskytování služeb požadovaných k naplnění Projektu, použití nebo zpřístupnění jakékoli osobě, firmě nebo společnosti jakékoli důvěrné informace patřící druhé straně nebo jejím zákazníkům, dodavatelům nebo zákazníkům, ani povolení jejich použití nebo zveřejnění.

16.2 Ustanovení článku 16.1 se nepoužijí, pokud jsou Důvěrné informace prozrazeny:

vlastním zaměstnancům kterékoli strany a poté pouze těm zaměstnancům, kteří totéž potřebují vědět;

auditoři kterékoli strany, úředník Finančního Úřadu, soud s příslušnou jurisdikcí, vládní orgán nebo příslušný regulační úřad a jakékoli další osoby nebo orgány, které mají právo, povinnost nebo povinnost znát podnikání druhé strany, a to pouze v souladu s takového práva, povinnosti nebo povinnosti.

16.3 Obě strany se zavazují zajistit, že osoby a orgány uvedené v článku 16.2 budou před zveřejněním jakékoli části Důvěrných informací upozorněny, že důvěrné informace jsou důvěrné a že mají vůči druhé straně povinnost mlčenlivosti.

16.4 Každá strana této smlouvy neprodleně uvědomí druhou stranu, pokud se dozví o jakémkoli porušení důvěry kteroukoli osobou, které prozradí všechny nebo některou část důvěrných informací, a poskytne druhé straně veškerou přiměřenou pomoc v souvislosti s jakýmkoli řízením, které druhá strana může zažalovat takovou osobu pro porušení důvěrnosti.

16.5 Ustanovení tohoto článku zůstanou v platnosti i po ukončení této smlouvy, ale omezení obsažená v článku 16.1 přestanou platit pro jakékoli informace, které se mohou dostat do veřejné sféry jinak než neoprávněným zveřejněním.

16.6 Nic v tomto článku 16 nebrání společnosti CyberDev ve využívání jakýchkoli vynálezů nebo softwaru, který vyvine během doby platnosti této smlouvy.

17. Nenajímání personálu

17.1 Po dobu trvání této smlouvy a po dobu dvanácti měsíců poté žádná ze stran nezaměstná ani nenabídne zaměstnání žádnému zaměstnanci druhé strany bez výslovného písemného souhlasu druhé strany. „Zaměstnání“ znamená zapojení takové osoby jako zaměstnance, ředitele, dodavatele nebo subdodavatele přímo nebo nepřímo, včetně prostřednictvím agentury práce nebo jiné společnosti.

18. Ochrana údajů

18.1 Strany se zavazují dodržovat ustanovení zákona o ochraně údajů z roku 1998 a jakékoli související právní předpisy, pokud se totéž týká ustanovení a povinností této dohody.

18.2 Je výhradní odpovědností zákazníka zajistit, aby software nebyl používán žádným způsobem, který by v současné době porušoval právní předpisy o ochraně dat. Aby se předešlo pochybnostem, CyberDev nepřijímá žádnou odpovědnost za jakékoli takové porušení nebo údajné porušení.

19. Výklad

19.1 V této smlouvě, pokud kontext nevyžaduje jinak:

slova importující jakékoli pohlaví zahrnují každé pohlaví;

slova importující jednotné číslo zahrnují množné číslo a naopak;

slova importující osoby zahrnují firmy, společnosti a korporace a naopak;

odkazy na číslované články a přílohy jsou odkazy na příslušné ustanovení nebo přílohu této smlouvy;

odkazy na číslované odstavce v jakékoli listině této smlouvy se vztahují k číslovaným odstavcům této listiny;

nadpisy článků, seznamů a odstavců této dohody nemají vliv na výklad;

jakýkoli odkaz na právní předpis zahrnuje odkaz na tento právní předpis, který je čas od času pozměněn nebo nahrazen, a na jakoukoli podřízenou legislativu nebo nařízení přijaté podle tohoto právního předpisu;

jakýkoli závazek kterékoli strany nic neudělat nebo opomenout, zahrnuje závazek nedovolit, aby byla věc provedena nebo opomenuta;

každá strana, která souhlasí s tím, že něco udělá, bude považována za splněnou tuto povinnost, pokud tato strana zajistí, že tak bude splněno.

19.2 V případě rozporu nebo nejednoznačnosti mezi kterýmkoli ustanovením obsaženým v textu této smlouvy a jakýmkoli ustanovením obsaženým v jakékoli příloze, bude mít přednost ustanovení v textu této smlouvy.

20. Agentura, partnerství

20.1 Tato Smlouva nezakládá ani nezahrnuje žádné partnerství, společný podnik, zastoupení, svěřenecký vztah nebo jiný vztah mezi stranami jiný než smluvní vztah výslovně uvedený v této Smlouvě.

20.2 Tato smlouva nezakládá vztah pána a sluhy mezi zákazníkem a společností CyberDev nebo jejími zaměstnanci. Zákazník není oprávněn požadovat, aby společnost CyberDev nebo její zaměstnanci prováděli jakoukoli jinou práci, než jaká je stanovena touto smlouvou.

21. Změny

Tato dohoda nemůže být uvolněna, zrušena, doplněna, vykládána, změněna, změněna nebo upravena jakýmkoli způsobem, s výjimkou písemného dokumentu podepsaného řádně oprávněným úředníkem nebo zástupcem každé ze stran.

22. Zadání

22.1 Tato smlouva je pro smluvní strany osobní as výhradou odstavce 22.2 níže tato smlouva ani žádná práva, licence nebo povinnosti z ní vyplývající nemohou být žádnou stranou postoupeny bez předchozího písemného souhlasu druhé strany.

22.2 Bez ohledu na výše uvedené může kterákoli strana postoupit tuto smlouvu jakémukoli nabyvateli všech nebo v podstatě všech majetkových cenných papírů, aktiv nebo podniku této strany souvisejících s předmětem této smlouvy nebo jakékoli entitě kontrolované, která kontroluje nebo je pod společnou kontrolu se stranou této smlouvy. Jakýkoli pokus o přidělení v rozporu s tímto článkem bude neplatný a neúčinný.

23. Celá dohoda

Tato smlouva nahrazuje všechny předchozí dohody, ujednání a závazky mezi stranami a představuje úplnou dohodu mezi stranami týkající se předmětu této smlouvy. Závazky stran vyplývající z jakékoli již existující dohody o mlčenlivosti však zůstávají v plné platnosti a účinnosti, pokud mezi nimi nedojde ke konfliktu. Strany potvrzují, že tuto smlouvu neuzavřely na základě jakéhokoli prohlášení, které není výslovně začleněno do této smlouvy.

24. Vyšší moc

Žádná ze smluvních stran nenese odpovědnost za jakékoli zpoždění při plnění nebo nesplnění svých závazků podle této smlouvy z jakéhokoli důvodu mimo její přiměřenou kontrolu, včetně (mimo jiné) vyšší moci, války, nepokojů, zlomyslných škod, požáru, činů jakéhokoli státního orgánu, výpadek veřejné dodávky elektřiny, stávka, výluka nebo pracovní spor nebo jejich dopadení (ať už je řešení záležitosti na uvážení dotčené Strany či nikoli).

25. Upozornění

25.1 Veškerá oznámení podle této smlouvy musí mít písemnou formu.

25.2 Oznámení se považují za řádně podaná:

při doručení, je-li doručeno kurýrem nebo jiným kurýrem (včetně doporučené pošty) v běžné pracovní době příjemce; nebo

při odeslání, pokud je odeslán datovou schránkou nebo e-mailem, a nevygeneruje se zpráva o přenosu nebo potvrzení o selhání přenosu; nebo

pátý pracovní den po odeslání, je-li zasláno společností Česká Pošta; nebo

desátý pracovní den po odeslání, je-li zasláno letecky, s předplaceným poštovným,

v každém případě adresovaným na poslední adresu, e-mailovou adresu nebo datovou schránku oznámené druhé straně.

26. Jízdní řády

Ustanovení příloh této smlouvy tvoří součást této smlouvy, jako by bylo uvedeno zde.

27. Odstupné

Pokud je jakékoli ustanovení této smlouvy zakázáno zákonem nebo je soudem posouzeno jako nezákonné, neplatné nebo nevymahatelné, bude toto ustanovení v požadovaném rozsahu odděleno od této smlouvy a stane se pokud možno neúčinným, aniž by došlo ke změně zbývajících ustanovení smlouvy. této smlouvy a žádným způsobem neovlivní žádné další okolnosti nebo platnost nebo vymahatelnost této smlouvy.

28. Nástupci a nabyvatelé

28.1 Tato dohoda je závazná pro Strany a jejich příslušné nástupce a povolené nabyvatele a platí pro ně a odkazy na Stranu v této dohodě zahrnují její nástupce a povolené nabyvatele.

28.2 V této Smlouvě odkazy na Stranu zahrnují odkazy na osobu:

kdo má v současné době nárok (postoupením, novací nebo jinak) na práva této strany podle této smlouvy (nebo jakýkoli zájem na těchto právech); nebo

kdo je jako správce, likvidátor nebo jinak oprávněn tato práva vykonávat,

a zejména tyto odkazy zahrnují osobu, na kterou jsou tato práva (nebo jakýkoli podíl na těchto právech) převedena nebo přechází v důsledku fúze, rozdělení, rekonstrukce nebo jiné reorganizace zahrnující tuto stranu. Pro tento účel odkazy na práva smluvních stran podle této smlouvy zahrnují jakákoli podobná práva, na která vznikne nárok jiné osobě v důsledku novace této smlouvy.

29. Vzdání se práva

Žádné prodlení, zanedbání nebo shovívavost ze strany kterékoli strany při vymáhání jakékoli podmínky nebo podmínky této smlouvy nebude ani nebude považováno za zřeknutí se ani žádným způsobem nepoškodí jakékoli právo této strany podle této smlouvy. Žádné právo, pravomoc nebo opravný prostředek v této smlouvě udělené nebo vyhrazené jedné ze stran nevylučují žádné jiné právo, pravomoc nebo opravný prostředek, který má tato strana k dispozici.

30. Protějšky

Tato Smlouva může být vyhotovena v libovolném počtu stejnopisů nebo duplikátů, z nichž každý bude originálem a tyto stejnopisy nebo duplikáty budou společně tvořit jednu a tutéž smlouvu.

31. Čas esence

Čas je v této smlouvě podstatný, pokud jde o jakýkoli čas, datum nebo období uvedené v této smlouvě nebo následně nahrazené jako čas, datum nebo období písemnou dohodou mezi stranami.

32. Subdodávky

S předchozím písemným souhlasem zákazníka (takový souhlas nesmí být bezdůvodně zadržován nebo zdržován) může společnost CyberDev plnit jakékoli nebo všechny své závazky podle této smlouvy s využitím zástupců nebo subdodavatelů, za předpokladu, že společnost CyberDev bude i nadále odpovědná za takové plnění. a odškodní zákazníka za jakoukoli ztrátu nebo škodu, kterou zákazník utrpí v důsledku jakéhokoli jednání nebo opomenutí takových zástupců nebo subdodavatelů.

33. Jazyk

Tato smlouva je uzavřena pouze v anglickém jazyce. Pokud dojde k jakémukoli rozporu ve významu mezi anglickou jazykovou verzí této smlouvy a jakoukoli její verzí nebo překladem v jakémkoli jiném jazyce, má přednost anglická verze.

34. Náklady a výdaje

Každá strana ponese své vlastní právní náklady a další náklady a výdaje vzniklé v souvislosti s návrhem, vyjednáváním, prováděním a registrací (pokud je to relevantní) této smlouvy.

35. Započtení

Pokud kterákoli ze stran vznikl jakýkoli závazek vůči druhé straně, ať už podle této smlouvy nebo jinak, a ať už je takový závazek likvidovaný nebo nelikvidovaný, každá strana může započíst částku takového závazku proti jakékoli částce, která by jinak byla splatná druhé straně. podle této smlouvy.

36. Třetí strany

Strany potvrzují svůj záměr (s výhradou odstavce 14.8) neudělovat žádná práva žádným třetím stranám na základě této smlouvy, a proto se na tuto smlouvu nevztahuje zákon o smlouvách (práva třetích stran) z roku 1999.

37. Řešení sporů

37.1 Pro účely tohoto článku 37 se má za to, že spor vznikl, když jedna strana doručí druhé straně písemné oznámení (mimo e-mail) s uvedením povahy sporu.

37.2 Jakýkoli spor, který může vzniknout mezi stranami v souvislosti s touto dohodou, bude určen následovně.

37.3 Do sedmi dnů se sejdou zástupci stran, aby se pokusili spor urovnat vzájemnou dohodou.

37.4 Pokud zástupci nedosáhnou vzájemné dohody, sejde se ředitel nebo partner každé ze stran během následujících sedmi dnů, aby se pokusili spor urovnat vzájemnou dohodou.

37.5 Pokud spor zůstane nevyřešen a bude mít technickou povahu týkající se funkcí nebo schopností Softwaru nebo jakékoli podobné nebo související záležitosti, bude takový spor postoupen ke konečnému vyřešení odborníkovi jmenovanému společně oběma stranami.

37.6 V jakémkoli jiném případě, pokud spor zůstane nevyřešen, spor rozhodne přidělený soud v Praze a Strany se pro tyto účely podřídí výhradní jurisdikci tohoto soudu.

Profesionální tvorba mobilních a webových aplikací.

Kontakt

IČO:

17151996

Adresa:

Platanová 79, 252 65 Holubice

Sociální sítě

Připojte se k nám přes sociální sítě.

© Copyright 2022 CyberDev. Všechna práva vyhrazena.